Yahudi yazar Maya Melamed

Bir kadın Yahudi erkekle beraber olunca ruhu yaralanır, yıkılır ve kendini asla gerçek bir kadın gibi hissedemez.


Yahudi yazar Maya Melamed'in " For the Love of a Foreskin" yazısından kısa bir bölüm:

Bekarlığımın üzerinden dört ay geçti ve sonunda erkeklerle yeniden tanışmaya başlamak istediğimi hissediyorum. Bundan bir arkadaşıma bahsettim ve hemen benimle tanıştırması gereken biri olduğunu söyledi. 

"Yahudidir". 

Muhtemelen bunun benim gözümde bir avantaj olacağını düşündü, ben de bir Yahudi olarak. Yahudi arkadaşlarımın çoğu diğer Yahudi insanlarla çıkmayı tercih ediyor. 

Yapmıyorum. Yahudi bir kökenden geliyorum, bu doğru, ama Yahudilikle bir yakınlığım yok. Birkaç nedenden dolayı. Bu yüzden Yahudi erkeklerle çıkmak için herhangi bir eğilim hissetmiyorum. Aslına bakarsanız, konu Yahudi randevusu olduğunda, benim bile korktuğum bir şey var. 

Sünnet derisinin olmaması. 

Erkeğimi onunla seviyorum, sağlam (sünnetsiz). Yahudi bir erkekle çıkmak, sünnet derisine sahip biriyle birlikte olma şansını kaybetmek gibidir. Sünnet derili bir erkek tercihim, erkeklerle olan deneyimimin bir sonucu. Yavaş seksin gururlu bir savunucusuyum, hızlı ve sert hareketlerden neredeyse hiç hoşlanmam. Erkeğim içimdeyken, ikimizin de hareketsiz kaldığı ya da olabildiğince hareketsiz kaldığı uzun anları seviyorum. 

Tüm partnerlerim beni önemsiyordu ve beni cinsel olarak memnun etmek istiyorlardı, bazıları diğerlerinden daha fazla. Bununla birlikte, sünnetsiz partnerlerimin içimdeyken daha doğal olarak daha nazik olmaya meyilli oldukları inkar edilemez. Hareketleri daha geniş, neredeyse hiç sarsıntılı değildi. Sünnetsizlere göre daha kaba olan benim sünnetli partnerlerim ile karşılaştırıldığında, sünnet derisi olanlar kazanıyor. Sünnet derisi olmadan, penis gövdesindeki cilt vajina duvarına sürtünür, bu da sürtünmeye neden olur ve yapay yağlama ihtiyacını artırır. Sünnetli erkeğin hassasiyeti daha azdır ve telafi etmek için daha derin ve daha sert bir itme gerektirir, bu da sürtünmeyi daha da arttırır. 

Yıllarca sürtünmeye dayalı cinsel ilişkiden (yani, itme ve içe-dışa hareketler) sonra, sinir uçları kapanarak kendilerini korumuş gibi görünüyordu. Vajina içinde pek bir şey hissetmiyordum. Daha sonra, dikkatli seks yaparak yavaş yavaş duyarlılık yeniden sağlandı. Seks sırasındaki hassasiyet ve yavaşlamanın sünnet derili erkeklere daha doğal geldiği izlenimi edindim.