Anneler gününden bir sonra intihar eden Jonathon Conte

Thank you mothers for protecting your children from forced genital modification.

Çocuklarınızı zorla genital organ değişikliğinden koruduğunuz için annelere teşekkür ederim.


Anneler Günü 2016 yılında 8 Mayıs 2016 Pazar gününe denk gelmektedir.

"Anneler Günü şerefine, annelere çocuklarını zorla genital değişikliklere karşı korudukları için teşekkür etmek için yeni bir tabela hazırladım ve San Francisco sokaklarına çıktım. Yol boyunca çok sayıda insan bana gülümsedi, minnettarlığını ifade etti ve bana beşlik çaktı. Ama tabelamı okuduktan sonra çekingen bir şekilde yüz çeviren kadınlar da vardı. Bir erkeğin tabelamı okuduktan sonra elini bir kadının sırtına koyduğunu birkaç kez fark ettim. Sanki onu rahatlatacakmış gibi. Annesine kendisini bütün (sünnetsiz) tuttuğu için minnettar olan bir Yahudi adam da dahil olmak üzere birkaç olumlu görüşme yaptım." demişti genital sakatlama kurbanı Jonathon Conte. 

Jonathon Conte çocuk hakları için çok sayıda gösteri yaptı. Kendi annesi acısıyla alay etti ve şansı olursa onu tekrar sünnet ettireceğini söyledi. Sünnet kurbanı olan ve acılarına daha fazla dayanamayan Jonathon Conte anneler gününden bir sonra 9 Mayıs 2016'da intihar etti. Jonathon Conte intihar etmeden önceki son mesajı ise şuydu : 

"Toplumların, dini liderlerin, ailelerin veya eşlerin baskısı karşısında çocuklarını sünnetten koruyan tüm annelere, çocuklarınızın güvenliğini, esenliğini ve insan haklarını ön planda tuttuğunuz için teşekkür ederim."



Circumcision is unnecessary and harmful.
Sünnet gereksiz ve zararlıdır.

Equality without exception. Protect all children from genital mutilation.
İstisnasız eşitlik. Tüm çocukları genital sakatlamadan koruyun.


Rape culture
Tecavüz kültürü