Sünnet geleneği ve Yahudiler

Yahudi olmayanlar tarafından anti-semist olarak adlandırıldım. Ama bir Yahudi olarak nasıl olur da sünnete karşı tavır almazdım? Yahudi bebeklere kötülük yapmış olurdum.

Betty Katz Sperlich (Yahudi Hemşire)



This jew hates being cut.
Bu yahudi kesilmiş olmaktan nefret ediyor.


Stop cutting baby penis.
Bebek penisi kesmeyi durdur.


פשע פולחן פסיכופטי
Psikopatik suç ritüelli.

נכות מינית לצמיתות
Kalıcı cinsel sakatlık.

כאן מדברים על ברית מילה
Burada sünnet hakkında konuşuyoruz.

נשים רוצות גבר שלם
Kadınlar bütün erkek ister.


לא חותכים בנות
Kızları kesmeyin!
לא חותכים בנים
Oğlanları kesmeyin!


I am Jewish. I am harmed by circumcision. Intact genitals are a human right.
Ben yahudiyim. Sünnetten zarar görüyorum. Sağlam (sünnetsiz) genital bir insan hakkıdır.


I am a victim of religious forced circumcision.
Zorla dini sünnet kurbanıyım.


Circumcision harms Jews.
Sünnet, Yahudilere zarar verir.


I'm Jewish from Israel and I will not mutilate my baby!
Ben İsrail’de Yahudi’yim ve bebeğimi sakatlamayacağım!


Jewish mothers have Jewish babies. No circumcision necessary.
Yahudi annelerin Yahudi bebekleri var. Sünnete gerek yok.


Circumcision amputates 75% of penile nerves and %100 of the most erogenous.
Sünnet, penis sinirlerinin% 75'ini ve en erojen % 100'ünü keser.