Çocuk Hakları ve Cinsiyet Eşitliği

‪#‎IfIWereABoy‬

 

If I were a boy: I wouldn't have the rights to my whole body. Why does the law protect girls, but not boys?

Eğer bir oğlan olsaydım: Tüm vücudumun haklarına sahip olmazdım. Yasa neden kızları koruyor ama oğlanları değil?



If I were a boy, I would have been mutilated and torn apart because no one thought I was perfect.

Eğer bir oğlan olsaydım, sakatlanır ve parçalanırdım. Çünkü kimse mükemmel olduğumu düşünmezdi.


If I were a boy, my genitals would have been cut while I screamed for mercy.

Eğer bir oğlan olsaydım, merhamet için çığlık atarken cinsel organım kesilirdi.


If I were a boy I would have been tortured per my "parent's choice" .

Eğer bir oğlan olsaydım, "ebeveynimin seçimine" göre işkence görürdüm.


If I were a boy, I would have been assaulted and mutilate, even if I wanted my foreskin! It's not your body!!!

Eğer bir oğlan olsaydım, sünnet derimi istemiş olsam bile, saldırıya uğrardım ve sakat kalırdım! Bu senin vücudun değil!!!


If I were boy in 1991, a doctor would lie to my mom, telling her circumcision has benefits. Luckily for me for I was born female! Seems fair right?!?!

1991'de oğlan olsaydım, bir doktor anneme yalan söylerdi, sünnetinin yararları olduğunu söylerdi. Neyse ki ben kız olarak doğdum! Adil görünüyor mu?!?!


If I were a boy my parents would have thrown a party to celebrate my genital mutilation.

Eğer bir oğlan olsaydım, ailem benim genital sakatlamamı kutlamak için bir parti düzenlerdi.


If I were a boy it would be legal for my parents to cut off a piece of my genitals. But I am not, so I was spared the pain.

Eğer bir oğlan olsaydım, annem ve babamın benim cinsel organımdan bir parçasını kesmesi yasal olurdu. Fakat ben (oğlan) değilim, böylece acıdan kurtuldum.


If I were born a boy I would have learned at only a few days old that MY BODY DOESN'T BELONG TO ME. Because I would have had my most erogenous body part forcibly chopped off.

Eğer bir oğlan olarak doğmuş olsaydım, sadece birkaç günlükken vücudumun bana ait olmadığını öğrenirdim. Çünkü, en erojen vücut kısmım zorla kesilmiş olacaktı.


If i were a boy born in 1984, i would have had (elective and unnecessary) cosmetic surgery on my genitals. Since I am female, i was left intact. Being a woman may be a challenge sometimes, but at least I AM WHOLE.

1984 doğumlu bir oğlan olsaydım, cinsel organlarım üzerinde (seçmeli ve gereksiz) kozmetik bir ameliyat olurdum. Kadın olduğum için sağlam kaldım. Kadın olmak bazen zor olabilir, ama en azından bütünüm.


If I were a boy my parents would have mutilated and skinned my penis days after birth with no pain medication. Just so I could have a "pretty penis". Wouldn't I have been perfect the way I was? 

Eğer bir oğlan olsaydım, annem ve babam doğum sonrası günlerde ağrı kesici ilaç olmadan penisimi sakatlayacak ve derimi yüzecekti. Sadece "güzel bir penis" sahip olabilirdim. Olduğum gibi mükemmel olmaz mıydım? 


If I were a boy born in 1988, my single, teenage mother would have been preyed upon by heartless, greedy doctors and fed countless bullshit reasons why my genitals "needed" to be altered. I would have been strapped down, given NO anesthesia, while a stranger sliced, crushed, cut and amputated the most sensitive part of my newborn body. My mother would have been lied to again when they said her perfect baby "took it like a champ" when in reality I screamed and cried for help until I couldn't fight any longer and I went limp in shock. My poor mother would have believed her doctors and gone on to subject my little brother to the same torture until she learned better our mother is now an educated  regret mom. Don't become a regret parents.

1988 doğumlu bir oğlan olsaydım, bekar genç annem, kalpsiz açgözlü doktorlar tarafından avlanırdı ve cinsel organlarımın değiştirilmesi gerektiğine dair sayısız saçma neden yedirilirdi. Anestezi verilmeden bağlanmışken, bir yabancı yeni doğmuş bedenimin en hassas kısmını dilimler, ezer, keser ve sakatlardı. Anneme tekrar yalan söylenirdi. Mükemmel bebeğinin "şampiyon gibi alındığı" söylenirdi.Gerçekte yardım için çığlık atar ve ağlardım ve şokta girerdim. Zavallı annem doktorlarına inanacaktı ve daha iyisini öğrenene kadar küçük kardeşimi aynı işkenceye maruz bırakacaktı. Şimdi annemiz eğitimli bir pişman annedir. Pişman bir anne olmayın.


If I were a boy in 1919 my body would have been violated. A doctor would have cut into and amputeted the most sensetive part of my genitals. I would live rest of my life without knowing what is feels like to have my whole body.

1919'da oğlan olsaydım, bedenim tecavüze uğrardı. Bir doktor cinsel organımın en hassas kısmını kesip ampute ederdi. Tüm vücudu sahip olmanın nasıl bir his olduğunu bilmeden hayatımın geri kalanını yaşayacaktım.